İptal & İade Koşulları
İPTAL KOŞULLARI
Sipariş İptali / Cayma Hakkı
Siparişinizi verdikten sonra 30 dakika içerisinde “Siparişlerim” menüsünden “İptal Et” butonunu kullanarak ücretsiz olarak iptal edebilirsiniz.
Eğer siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmişse, iptal işlemi yapılamaz. Bu durumda ürün size ulaştıktan sonra iade sürecini başlatabilirsiniz.
İptal edilen siparişlerde ücret iadesi, sipariş durumu “İptal Edildi” olarak göründüğünde otomatik olarak gerçekleştirilir. Kartınıza yansıması bankanıza göre birkaç iş günü sürebilir.
Eğer “İptal Et” butonu aktif değilse, 30 dakikalık süre dolmuş demektir. Bu durumda ürün elinize ulaştıktan sonra iade prosedürünü uygulayabilirsiniz.
İADE KOŞULLARI
İade Süresi ve Şartları
Teslim aldığınız ürünü, 30 gün içinde, kullanılmamış ve satılabilir durumda olmak şartıyla iade edebilirsiniz. Ürün iadesi için:
-
Kolay iade oluşturmak için “Siparişlerim” menüsünden “İade Talebi” oluşturun.
-
İade nedeninizi seçin, kolay iade kodunuzu alın.
-
Ürünü orijinal kutusuyla birlikte paketleyin ve Aras Kargo’ya, kolay iade kodunu kullanarak ücretsiz gönderin.
İade Adresi:
LivadoHome İade Deposu
Önemli Notlar:
-
İade işlemleri, ürün depomuza ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde sonuçlandırılır.
-
Ödeme iadesi bankanıza bağlı olarak 3 ila 15 iş günü sürebilir.
-
Fatura aslı, irsaliye ve varsa iade sebebinizi içeren kısa bir notla birlikte gönderim yapılmalıdır.
-
Hijyenik ürünler (maske, kozmetik vb.) iade edilemez.
-
Kişiye özel üretilen, ambalajı bozulmuş veya kullanılmış ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Cayma Hakkı Kapsamı Dışında Kalan Ürünler:
-
Kişiye özel üretilen ürünler
-
Ambalajı açılmış hijyen ürünleri
-
Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi kısa olan ürünler
-
Kargo etiketi doğrudan ürün kutusuna yapıştırılmış, bantlanmış, yazı yazılmış kutulu ürünler
Destek ve Bilgilendirme:
Her türlü iade, iptal ve kargo süreci için bizimle destek@livadohome.com.tr üzerinden iletişime geçebilirsiniz.